Konferencje krajowe

XXIV Międzynarodowy Kongres Marketingu Publicznego i Non-profit
Od Środa, 02 Lipiec 2025 -  08:00
Do Sobota, 05 Lipiec 2025 - 17:00
Odsłon : 1361
Kontakt Małgorzata Rutowska Ten adres pocztowy jest chroniony przed spamowaniem. Aby go zobaczyć, konieczne jest włączenie w przeglądarce obsługi JavaScript. +48 501603684

XXIV Międzynarodowy Kongres Marketingu Publicznego i Non-profit

XXIV Międzynarodowy Kongres Marketingu Publicznego i Non-profit odbędzie się w dniach 2-5 lipca 2025 r. w Katowicach. Wydarzenie organizowane przez The International Association on Public and Nonprofit Marketing oraz Akademię Górnośląską im. Wojciecha Korfantego w Katowicach ma na celu zgromadzenie naukowców oraz praktyków, aby omówić rolę marketingu w obszarach postindustrialnych.

Tematem przewodnim tegorocznej edycji jest „Z przeszłości ku przyszłości: Marketing publiczny i non-profit dla rozwoju obszarów poprzemysłowych”. Wybierając temat przewodni organizatorzy chcieli zwrócić uwagę na szczególną sytuację Górnośląsko- Zagłębiowskiej Metropolii – obszaru, w którym od 1990 roku zachodzą procesy transformacji społeczno-gospodarczej oraz technologicznej, gdzie przez wieki obecny był tradycyjny przemysł i kultura wokół niego wytworzona. Region ten, jak wiele innych, przyjmuje wyzwania ekonomiczne, ekologiczne, technologiczne i społeczne, biorąc pod uwagę swoje dziedzictwo kulturowe.

Zakres tematyczny Kongresu to:

  • Rewitalizacja, renowacja, rebranding terytoriów – wyzwania teoretyczne, konceptualne i definicyjne.
  • Marketing publiczny w procesach dekarbonizacji i transformacji energetycznej.
  • Marketing dziedzictwa poprzemysłowego.
  • Przedsiębiorstwa, innowacje i ekonomia społeczna w kontekście zmierzchu tradycyjnego przemysłu.
  • Kontestacja i opór – rola NGO, czwartego sektora, i nieformalnych ruchów społecznych w rozwoju obszarów poprzemysłowych.
  • Rola ESG (Environment, Society and Governance) w rozwoju obszarów poprzemysłowych.
  • Gry w miasto: budowanie marki i zrównoważony marketing terytorialny.
  • Public and nonprofit marketing w czasach sztucznej inteligencji i mediów społecznościowych.
  • Marketing społeczny.
  • Marketing usług publicznych (edukacja, zdrowie, administracja publiczna).
  • Marketing dobrostanu i jakości życia.
  • Zrównoważony rozwój i odpowiedzialność: gospodarka o obiegu zamkniętym, gospodarka współdzielenia.
  • Richard Florida revisited - nowe rozwiązania transformacyjne i rozwój sektorów kreatywnych, takich jak e-sport oraz game development.

Więcej informacji oraz rejestracja: https://iapnm25.kbu.edu.pl/ 

 

 

Miejsce Akademia Górnośląska im. Wojciecha Korfantego w Katowicach

KONTAKT


POLSKIE TOWARZYSTWO KOMUNIKACJI SPOŁECZNEJ
POLISH COMMUNICATION ASSOCIATION

NIP: 895-18-94-768 • KRS: 0000289265


Siedziba

Stowarzyszenia

ul. Koszarowa 3,
51-149 Wrocław

Adres

do korespondencji

ul. Głęboka 45,
20-612 Lublin

E-mail

Sekretarz
Ten adres pocztowy jest chroniony przed spamowaniem. Aby go zobaczyć, konieczne jest włączenie w przeglądarce obsługi JavaScript.

KONTO BANKOWE

PKO Bank Polski SA, Oddział 34 we Wrocławiu

Nr rachunku: 74 1440 1156 0000 0000 0673 0094

Code S.W.I.F.T. (BIC): BPKOPLPW
IBAN PL 74 1440 1156 0000 0000 0673 0094

Zarząd Polskiego Towarzystwa Komunikacji Społecznej, działając na podstawie §27 pkt b i d Statutu PTKS oraz uwzględniając przepisy rozporządzenia Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych z związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE (ogólne rozporządzenie o ochronie danych), Dz. Urz. UE L 119/1 z 4 maja 2016 r., postanawia:
1. Określić zasady dotyczące przetwarzania danych osobowych przez Polskie Towarzystwo Komunikacji Społecznej.
2. Przedmiotowe zasady stanowią załącznik do niniejszej uchwały.
3. Wykonanie uchwały powierza się Prezesowi PTKS oraz Sekretarzowi.
4. Uchwała wchodzi w życie z dniem podjęcia.