Konferencje krajowe

XXIV Międzynarodowy Kongres Marketingu Publicznego i Non-profit
Od Środa, 02 Lipiec 2025 -  08:00
Do Sobota, 05 Lipiec 2025 - 17:00
Odsłon : 1369
Kontakt Małgorzata Rutowska Ten adres pocztowy jest chroniony przed spamowaniem. Aby go zobaczyć, konieczne jest włączenie w przeglądarce obsługi JavaScript. +48 501603684

XXIV Międzynarodowy Kongres Marketingu Publicznego i Non-profit

XXIV Międzynarodowy Kongres Marketingu Publicznego i Non-profit odbędzie się w dniach 2-5 lipca 2025 r. w Katowicach. Wydarzenie organizowane przez The International Association on Public and Nonprofit Marketing oraz Akademię Górnośląską im. Wojciecha Korfantego w Katowicach ma na celu zgromadzenie naukowców oraz praktyków, aby omówić rolę marketingu w obszarach postindustrialnych.

Tematem przewodnim tegorocznej edycji jest „Z przeszłości ku przyszłości: Marketing publiczny i non-profit dla rozwoju obszarów poprzemysłowych”. Wybierając temat przewodni organizatorzy chcieli zwrócić uwagę na szczególną sytuację Górnośląsko- Zagłębiowskiej Metropolii – obszaru, w którym od 1990 roku zachodzą procesy transformacji społeczno-gospodarczej oraz technologicznej, gdzie przez wieki obecny był tradycyjny przemysł i kultura wokół niego wytworzona. Region ten, jak wiele innych, przyjmuje wyzwania ekonomiczne, ekologiczne, technologiczne i społeczne, biorąc pod uwagę swoje dziedzictwo kulturowe.

Zakres tematyczny Kongresu to:

  • Rewitalizacja, renowacja, rebranding terytoriów – wyzwania teoretyczne, konceptualne i definicyjne.
  • Marketing publiczny w procesach dekarbonizacji i transformacji energetycznej.
  • Marketing dziedzictwa poprzemysłowego.
  • Przedsiębiorstwa, innowacje i ekonomia społeczna w kontekście zmierzchu tradycyjnego przemysłu.
  • Kontestacja i opór – rola NGO, czwartego sektora, i nieformalnych ruchów społecznych w rozwoju obszarów poprzemysłowych.
  • Rola ESG (Environment, Society and Governance) w rozwoju obszarów poprzemysłowych.
  • Gry w miasto: budowanie marki i zrównoważony marketing terytorialny.
  • Public and nonprofit marketing w czasach sztucznej inteligencji i mediów społecznościowych.
  • Marketing społeczny.
  • Marketing usług publicznych (edukacja, zdrowie, administracja publiczna).
  • Marketing dobrostanu i jakości życia.
  • Zrównoważony rozwój i odpowiedzialność: gospodarka o obiegu zamkniętym, gospodarka współdzielenia.
  • Richard Florida revisited - nowe rozwiązania transformacyjne i rozwój sektorów kreatywnych, takich jak e-sport oraz game development.

Więcej informacji oraz rejestracja: https://iapnm25.kbu.edu.pl/ 

 

 

Miejsce Akademia Górnośląska im. Wojciecha Korfantego w Katowicach

KONTAKT


POLSKIE TOWARZYSTWO KOMUNIKACJI SPOŁECZNEJ
POLISH COMMUNICATION ASSOCIATION

NIP: 895-18-94-768 • KRS: 0000289265


Siedziba

Stowarzyszenia

ul. Koszarowa 3,
51-149 Wrocław

Adres

do korespondencji

ul. Głęboka 45,
20-612 Lublin

E-mail

Sekretarz
Ten adres pocztowy jest chroniony przed spamowaniem. Aby go zobaczyć, konieczne jest włączenie w przeglądarce obsługi JavaScript.

KONTO BANKOWE

PKO Bank Polski SA, Oddział 34 we Wrocławiu

Nr rachunku: 74 1440 1156 0000 0000 0673 0094

Code S.W.I.F.T. (BIC): BPKOPLPW
IBAN PL 74 1440 1156 0000 0000 0673 0094