Konferencje krajowe

Zintegrowana komunikacja marketingowa w kontekście digitalizacji więzi społeczno-gospodarczych. Zagrożenia i szanse cyfrowej komunikacji
Piątek, 22 Wrzesień 2023, 08:00 - 17:00
Odsłon : 526
Kontakt Ten adres pocztowy jest chroniony przed spamowaniem. Aby go zobaczyć, konieczne jest włączenie w przeglądarce obsługi JavaScript.

Katedra Badań Rynkowych i Marketingowych Uniwersytetu Ekonomicznego w Katowicach, Wydział Dziennikarstwa Informacji i Bibliologii Uniwersytetu Warszawskiego, Katedra Ekonomii Informacji Uniwersytetu Ekonomicznego w Poznaniu oraz Organizatorzy XXIII Kongresu Profesjonalistów Public Relations.

zapraszają na

Konferencję naukową w ramach Kongresu Profesjonalistów PR pt.:

"Zintegrowana komunikacja marketingowa w kontekście digitalizacji więzi społeczno-gospodarczych

Zagrożenia i szanse cyfrowej komunikacji"

która odbędzie się w formie hybrydowej w dniu

22 września (piątek) 2023 roku w Rzeszowie w Hotelu Bristol

Konferencja naukowa organizowana jest w ramach XXIII Kongresu Profesjonalistów Public Relations, jednego z najstarszych i największych wydarzeń branży PR w Polsce. Jednym z celów Kongresu jest integracja środowiska naukowego PR z praktykami działającymi w obszarze komunikacji. Naukowo-praktyczny charakter wydarzenia ma odzwierciedlenie w przeprowadzonych sesjach naukowych organizowanych zarówno w ramach Kongresu, jak i dwunastu PR Forum organizowanych w latach 2004 – 2018 przez Uniwersytet Ekonomiczny w Katowicach, w których wzięło udział ponad 500 osób.

Do udziału w Konferencji zapraszamy badaczy praktyki komunikacji marketingowej, analityków rynku marketingu oraz public relations, młodych naukowców oraz doświadczonych pracowników nauki w dyscyplinach powiązanych z komunikacją społeczną, mediami, marketingiem i public relations.

 

PATRONAT HONOROWY

JM Rektor Uniwersytetu Ekonomicznego w Katowicach prof. dr hab. Celina Olszak

 

RADA NAUKOWA KONFERENCJI:

WSPÓŁPRZEWODNICZĄCY:

dr hab. Anna Adamus-Matuszyńska, prof. UE w Katowicach

dr hab. Dariusz Tworzydło, prof. UW

dr hab. Waldemar Rydzak, prof. UE w Poznaniu

 

Członkowie:

dr hab. Andrzej Bajdak, prof. UE w Katowicach

dr hab. Jacek Barlik, UW

prof. dr hab. Przemysław Deszczyński, UE w Poznaniu

prof. dr hab. Tomasz Goban-Klas

prof. dr hab. Jerzy Gołuchowski, UE w Katowicach

prof. dr hab. Iwona Hoffman, UMCS

dr Ewa Hope, Politechnika Gdańska

dr hab. Monika Kaczmarek-Śliwińska, UW

płk rez. dr Dariusz Kryszk, Akademia Sztuki Wojennej, Zakład Komunikacji Strategicznej

prof. dr hab. Ryszard Ławniczak, WAT w Warszawie

prof. dr hab. Jerzy Olędzki, UKSW

dr hab. Grzegorz Polok, prof. UE w Katowicach

dr hab. Monika Przybysz, prof. UKSW

dr hab. Zbigniew Spyra, prof. UE w Katowicach

dr hab. Jacek Trębecki, prof. UE w Poznaniu

dr hab. Alicja Waszkiewicz-Raviv, UW

dr hab. Zbigniew Widera, prof. UE w Katowicach

prof. dr hab. Krystyna Wojcik

 

KOMITET ORGANIZACYJNY:

Anna Adamus-Matuszyńska (UE w Katowicach)

Agnieszka Marzęda (UW)

Waldemar Rydzak (UE w Poznaniu)

Natalia Sieradzka (EXACTO)

Zbigniew Spyra (UE w Katowicach)

Dariusz Tworzydło (UW)

Małgorzata Wydrzyńska (EXACTO)

Emilia Zakrzewska (UW)

Michał Pyjas (UE w Katowicach)

 

PODSTAWOWE INFORMACJE

Uniwersytet Ekonomiczny w Katowicach, Uniwersytet Ekonomiczny w Poznaniu oraz Uniwersytet Warszawski wracają do organizacji spotkań badaczy dyscyplin związanych z komunikowaniem marketingowym, ze szczególnym uwzględnieniem badań dotyczących public relations.

Celem konferencji jest integracja środowiska specjalistów zajmujących się naukowo, dydaktycznie i praktycznie działalnością public relations i komunikacji marketingowej.

Artykuły prezentowane w trakcie konferencji zostaną opublikowane w:

  1. Journal of Economics and Management Uniwersytetu Ekonomicznego w Katowicach
  2. Studies in Risk and Sustainable Development Uniwersytetu Ekonomicznego w Katowicach
  3. Studia Medioznawcze
  4. Sustainability – Special Issue
  5. Media Dialogues - International Journal of Scholary Papers for Media and Communication
  6. Monografii naukowej wydanej w Wydawnictwie Uniwersytetu Ekonomicznego w Katowicach lub/i Wydawnictwie Newsline
  7. Aktualnie prowadzone są negocjacje z wydawnictwami wysoko punktowanymi. O wynikach organizatorzy będą niezwłocznie informować zgłoszonych uczestników.

Podstawą kwalifikacji artykułu do odpowiedniej publikacji będzie suma ocen 2 recenzentów i decyzja Rady Naukowej Konferencji.

Warunkiem publikacji jest:

  • przesłanie tekstu artykułu sformatowanego zgodnie z wymogami edytorskimi (zob. https://www.ue.katowice.pl/en/university/journals/journal-of-economics-and-management/for-authors.html) w wersji elektronicznej (plik.doc/plik.docs) na adres Komitetu Organizacyjnego, a następnie po zakwalifikowaniu tekstu do wydania w konkretnym wydawnictwie dostosowanie go przez autorów do wymogów formalnych,
  • uzyskanie dwóch pozytywnych recenzji,
  • uiszczenie opłaty konferencyjnej.

Organizatorzy jednocześnie informują, że wobec interdyscyplinarnego charakteru Konferencji zabiegają by dla uczestników była możliwość zakwalifikowania artykułu w następujących dyscyplinach:

  • Nauki o komunikacji społecznej i mediach
  • Nauki o zarządzaniu i jakości
  • Ekonomia i finanse

 

WAŻNE DATY

Zgłoszenie udziału w konferencji z referatem 

03.09.2023

Informacja o przyjęciu referatu

10.09.2023

Przesłanie tekstu referatu

30.10.2023

Dokonanie wpłaty przez osoby uczestniczące w konferencji z referatem 

15.09.2023

Zgłoszenie udziału w konferencji bez referatu

11.09.2023

Informacja o zakwalifikowaniu referatu do druku w konkretnym czasopiśmie lub

monografii

30.11.2023

 

Dokonanie wpłaty przez osoby uczestniczące w konferencji bez referatu

15.09.2023

Przesłanie szczegółowego programu uczestnikom konferencji               

16.09.2023

Przesłanie referatów poprawionych według uwag recenzentów i dostosowanych do wymogów redakcyjnych konkretnego wydawnictwa (w zależności od kwalifikacji przez Recenzentów)

31.12. 2023

 

ZAKRES TEMATYCZNY KONFERENCJI:

  • Social media na rzecz zrównoważonego rozwoju i społecznej odpowiedzialności
  • Public relations, public affairs, dyplomacja publiczna w dobie digitalizacji życia społeczno-ekonomicznego
  • Rola badań marketingowych w epoce technologii cyfrowych
  • Narzędzia public relations w erze cyfryzacji
  • Narzędzia marketingu w erze cyfryzacji
  • Wpływ cyfryzacji na komunikację firm z otoczeniem
  • Bezpieczeństwo informacyjne kraju i podmiotów gospodarczych
  • Nowe trendy i oczekiwania społeczne w obszarze informacji, w tym: działania informacyjne na rzecz zrównoważonego rozwoju i społecznej odpowiedzialności, patriotyzm gospodarczy, reputacja gospodarek narodowych;
  • Wiarygodność źródeł informacji
  • AI i jej wykorzystanie w marketingu i public relations

 

ORGANIZACJA KONFERENCJI:

Obrady odbywać się będą 21 i 22 września 2023 roku w Rzeszowie

 

WARUNKI UCZESTNICTWA

Prelegenci oraz uczestnicy proszeni są o zgłoszenie udziału w konferencji poprzez wypełnienie formularza elektronicznego znajdującego się na stronie internetowej  https://kmpr.ue.katowice.pl/

Zgłoszenie jest ważne wraz z wniesieniem opłaty konferencyjnej.

Ze względu na ponoszone koszty i zobowiązania związane z organizacją konferencji wniesione opłaty konferencyjne nie będą podlegać zwrotowi w przypadku niezakwalifikowania referatu do publikacji przez recenzentów.

Opłatę konferencyjną w wysokości (proszę dokonać właściwego wyboru)*:

  • 1000 zł – obejmującą koszty bezpośredniego uczestnictwa wraz z referatem (wygłoszenie i publikacja referatu po uzyskaniu pozytywnych recenzji, lunch, przerwy kawowe)
  • 500 zł – obejmującą koszty bezpośredniego uczestnictwa bez referatu, lunchu oraz przerw kawowych)
  • 700 zł – obejmującą koszty uczestnictwa online wraz z referatem (wygłoszenie i publikacja referatu po uzyskaniu pozytywnych recenzji)
  • 200 zł – obejmującą koszty uczestnictwa online bez referatu

Opłatę proszę wnieść na konto:

ING Bank Śląski S.A., Katowice
nr 65 1050 1214 1000 0007 0000 7974

Z dopiskiem: KonferencjaPR oraz imię i nazwisko Uczestnika

- Koszty podróży oraz zakwaterowania pokrywają uczestnicy konferencji.

- *Dla członków PTKS przewidziana jest zniżka 10 %.

 

ADRES DO KORESPONDENCJI

Katedra Badań Rynkowych i Marketingowych

Uniwersytet Ekonomiczny w Katowicach

ul. 1 Maja 50   40-287 Katowice

e-mail: Ten adres pocztowy jest chroniony przed spamowaniem. Aby go zobaczyć, konieczne jest włączenie w przeglądarce obsługi JavaScript.

 

RAMOWY HARMONOGRAM KONFERENCJI

Piątek, 22.09.2023

9.00 SESJA PLENARNA II

Keynote speaker 1

Keynote speaker 2

Keynote speaker 3

11.00 przerwa kawowa

11.30 – 13.00 sekcje tematyczne

13.00 – 14.00 lunch

14.30 – 16.00 sekcje tematyczne

16.00 – 16.15 przerwa kawowa

16.15 – 18.00 sekcje tematyczne

Miejsce Rzeszów / Online

KONTAKT


POLSKIE TOWARZYSTWO KOMUNIKACJI SPOŁECZNEJ
POLISH COMMUNICATION ASSOCIATION

NIP: 895-18-94-768 • KRS: 0000289265


Siedziba

Stowarzyszenia

ul. Koszarowa 3,
51-149 Wrocław

Adres

do korespondencji

ul. Głęboka 45,
20-612 Lublin

E-mail

Sekretarz
Ten adres pocztowy jest chroniony przed spamowaniem. Aby go zobaczyć, konieczne jest włączenie w przeglądarce obsługi JavaScript.

KONTO BANKOWE

PKO Bank Polski SA, Oddział 34 we Wrocławiu

Nr rachunku: 74 1440 1156 0000 0000 0673 0094

Code S.W.I.F.T. (BIC): NDEAPLP2
IBAN PL 74 1440 1156 0000 0000 0673 0094