KAPITUŁA OGÓLNOPOLSKIEGO KONKURSU
NA MONOGRAFIĘ NAUKOWĄ
Z DZIEDZINY NAUK O MEDIACH I KOMUNIKOWANIU

ogłasza

że zwycięstwo w I Edycji Konkursu

uzyskała praca dr Weroniki Świerczyńskiej – Głowni

EWOLUCJA RYNKU TELEWIZYJNEGO W POLSCE

wydana

przez Wydawnictwo Uniwersytetu Jagiellońskiego

Autorce  serdecznie gratulujemy!

Uroczyste wręczenie nagrody Laureatce Konkursu odbędzie się podczas IV Kongresu PTKS we wrześniu 2016 roku.

Publikacje zgłoszone do Konkursu Polskiego Towarzystwa Komunikacji Społecznej na najlepszą monografię naukową o komunikowaniu i mediach w roku 2015:

Bukowski Michał
Słowa klucze w rządowej komunikacji politycznej
Wydawnictwo Uniwersytetu Jagiellońskiego, Kraków 2015

Ciamciara Jolanta, Uścińska Bożena
Komunikacja wizerunkowa w mediach
Wydawnictwo Astrum, 2015

Dzierżyńska-Mielczarek Jolanta
Oblicza polskiego rynku medialnego. Tendencje i analizy przypadków
Wydawnictwo UJK, Kielce 2015

Gąsowska Lidia
Fan fiction. Nowe formy opowieści
Korporacja Ha!Art, Kraków 2015

Guzek Damian, Szostok Patrycja, Głuszek ? Szafraniec Dagmara
Medialna abdykacja. Od ustąpienia Benedykta XVI do wyboru papieża Franciszka. Analiza wydarzeń medialnych w publikacjach prasy niemieckiej, polskiej i rosyjskiej
Wydawnictwo Naukowe Śląsk, Katowice 2015

Kaczmarek-Śliwińska Monika
Public relations organizacji w zarządzaniu sytuacjami kryzysowymi organizacji. Sztuka komunikowania się
Difin, Warszawa 2015.

Kopecka-Piech Katarzyna
Leksykon konwergencji mediów
Universitas, Kraków 2015

Kreft Jan
Za fasadą społeczności
Wydawnictwo Uniwersytetu Jagiellońskiego, Kraków 2015

Mateja Magdalena
Między newsem a mitem. Prasa wobec śmierci polityka
Wydawnictwo UMK 2015

Mielczarek Tomasz
W analogowym świecie. Zarys dziejów telewizji w Polsce w latach 1989-2013
Wydawnictwo UJK, Kielce 2015

Rutka Michalina
Miau.pl czyli wychowanie na uboczu kultury
Wydawnictwo UG, Gdańsk 2015

Świgoń Marzena
Dzielenie się wiedzą i informacją. Specyfika nieformalnej komunikacji w polskim środowisku akademickim
Wydawnictwo UW-M, Olsztyn 2015

Tomala-Kaźmierczak Izabela
Radiomaryjny wzorzec demokracji. Analiza treści „Rozmów niedokończonych”
Wydawnictwo Adam Marszałek, Toruń 2015

Trybulec Marcin
Media i poznanie. Pojęciowe dylematy teorii komunikacji społecznej z Toronto
Universitas, Kraków 2015

Wszołek Mariusz
Reklama ? operacjonalizacja pojęcia
Wydawnictwo Naukowe Libron, Wrocław 2015

Zapraszamy wszystkich do zapoznania się z Regulaminem.

Facebook

©2018 PTKS. Wszelkie prawa zastrzeżone.
Zarząd Polskiego Towarzystwa Komunikacji Społecznej, działając na podstawie §27 pkt b i d Statutu PTKS oraz uwzględniając przepisy rozporządzenia Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych z związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE (ogólne rozporządzenie o ochronie danych), Dz. Urz. UE L 119/1 z 4 maja 2016 r., postanawia:
1. Określić zasady dotyczące przetwarzania danych osobowych przez Polskie Towarzystwo Komunikacji Społecznej.
2. Przedmiotowe zasady stanowią załącznik do niniejszej uchwały.
3. Wykonanie uchwały powierza się Prezesowi PTKS oraz Sekretarzowi.
4. Uchwała wchodzi w życie z dniem podjęcia.
Więcej informacji Rozumiem